خدمتگذار شما ------( برم خونی)
خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خش اندی

زیبا ساز دانلود نرم افزار زیباساز و تغییر چهره کامل ویندوز Winst

دانلود نرم افزار زیباساز و تغییر چهره کامل ویندوز Winstep Xtreme v10.9



Winstep_Xtreme_v10.9_[www.MihanDownload.com]-1.jpg
هرچه دسکتاپ ویندوز زیباتر باشد مطمئنآ باعث بالا رفتن روحیه ی فرد در هنگام کار با آن خواهد شد. برای اینکه بتوان محیط دسکتاپ را زیبا و جذاب نمود باید از نرم افزارهای زیباساز ویندوز بهره گرفت. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زیبایی دسکتاپ ویندوز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. نرم افزار  Xtreme با ایجاد تغییرات کلی در ظاهر ویندوز و تغییر چهره کامل آن باعث زیبایی هرچه بیشتر نسبت به قبل خواهد شد. این نرم افزار محصول شرکت Winstep بوده و تغییراتی بر روی صفحه ی Welcome ، نوار وظیفه ، آیکون ها ، پنجره ها و ... ایجاد خواهد نمود. علاوه بر این گدجت های متعددی مانند وضعیت آب و هوا ، تقویم ، سرعت فن ، درجه حرارت سی پی یو ، فضای هارد و ... پس از نصب برنامه به دسکتاپ اضافه خواهد شد. همچنین میتوانید در هر زمان که علاقه مند بودید با پاک کردن این نرم افزار چهره ویندوز خود را به حالت اولیه آن بر گردانید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Winstep_Xtreme_v10.9_[www.MihanDownload.com]-2.jpg
برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:- زیباسازی و تغییر چهره کامل ویندوز.- ایجاد تغییرات در نقاط مختلف ویندوز.- داشتن سرعت مناسب در هنگام کار با ویندوز.- اضافه کردن گدجت های متعدد به دسکتاپ.و.............


بازی جدید و سه بعدی Combat Club 3D برای موبایل

بازی جدید و سه بعدی Combat Club 3D برای موبایل

بازی جدید و زیبایی را برای شما قرار داده ایم که این بازی از جمله بازی های سه بعدی و جذابی می باشد که به تازگی توسط شرکت Herocraft 2010 طراحی و تولید شده است . نام این بازی Combat Club 3D می باشد که در فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ تولید شده است و هم اکنون آماده دریافت است .

بازی جدید و سه بعدی Combat Club 3D برای موبایل


فرمت : جاوا
دانلود (Download) | با حجم : ۷۵۰ کیلو بایت
رمز فایل : www.kar20.ir