خدمتگذار شما ------( برم خونی)
خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خش اندی

فرد مشکوک در دیده بان

امروز ساعت 12 ظهر در منزل آقای مختار افاضل شخص مشکوکی به بهانه دیوانه گی وارد منزل آقای افاضل میشود و بعد از چند دور چرخیدن در اتاق و سر زدن به یخچال  ناگهان دختر 9 ساله آقای افاضل متوجه میشود که شخصی در منزل هستن  که ناگهان گوشی موبایل را به جیب میزند و فرار میکند که پس از تعقیب در جاده ها  این دزد به عمادده پناه برد که در حال حاظر هنوز دستگیر نشده البته به گفته چند نفر از اهالی قبلا هم این شخص به دیده بان آمده بود ولی موفق به دزدی نشده بود


نظرات 3 + ارسال نظر
علی شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 00:02

سید حسن زندوی بیانیه اش را به آیت الله العظمی آیت اللهی تقدیم کرد
لارستان کهن > – سید حسن زندوی عصر امروز جمعه بیانیه ی انصراف خود را به آیت الله العظمی آیت اللهی تقدیم کرد. – به گزارش صحبت نو، آیت الله العظمی آیت اللهی نیز با تقدیر نامه ای کتبا از سید حسن زندوی قدر دانی کرد. فردا صبح نیز طی جلسه ای روند ایجاد وحدت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.

خوب به سلامتی به نظر ما کاندیدا اول بینم خودشون بصیرت دارن؟ که فردا ضایع نشن

داوران اولین جشنواره عکاسی آماتور ( بوی خاک لارستان ) مشخص شدند


اولین جشنواره عکاسی آماتور ( بوی خاک ) با هدف ایجاد فضایی رقابتی و ایجاد انگیزه و بروز خلاقیتهای فردی وهنری علاقمندان ، به همت آموزشگاه سینمایی فردایی دیگر با همکاری این اداره برگزار می کند .

این جشنواره در سه بخش " وداع با خورشید شرق " ویژه عکس های ماندگارو مراسم تشییع پیکر پاک آیت الله سید مجتبی موسوی لاری ، " مکانهای دیدنی آیین ها وفرهنگ بومی لارستان " و " آزاد " برپا می شود .

بنابراین گزارش داوران این جشنواره شهربانو ثابت ، حامد یابنده و عموم مردم می باشند .
شایان ذکر است پس از رای اولیه توسط داوران ، عکس های برتر جهت داوری نهایی توسط عموم مردم در پایگاه خبری تحیلی صحبت نو قرار خواهد گرفت .
علاقمندان جهت رای به بهترین عکس جشنواره می توانند با مراجعه به پایگاه خبری تحیلی صحبت نو به آدرس http://www.sohbatenow.ir مراجعه و در داوری آثار راه یافته به جشنواره سهیم باشند .
گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تاریخ 30 فروردین 92 مشخص شده است و 10 اردیبهشت 92با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد .

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 22:32 http://juyomnews.ir

سلام خدا قوت وبلاگ بسیار خوبی دارید
لطفاً آدرس ما را به آدرس ذیل تصحیح بفرمایید.
سایت خبری جویم
www.juyomnews.ir
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد