خدمتگذار شما ------( برم خونی)
خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خش اندی

عکسهایی از دوران جنگ شهید پالاهنگ (سری ۲)

نظرات 5 + ارسال نظر
موسا نوشادی سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 07:08 http://didebaniha.com

سلام حسن فکر کنم خیلی وقته گم شدی وطرف ما پیدات نشده.
وبلاگ خیلی داره خوب میشه ولی سعی کن خبرها رو کاملتر درج کنی.
موفق بش

سلام دوست خوبم موسا باور کن همیشه قبل از اینکه در مرکز مخابرات صبحانه بخورم اول یه سری به دیده بانی میزنم بعد به دیده بانیها خبری که درست مطرح نشده مکانش کجاست این رو با اجازه خود صاحب مجتمع نوشتم گفت نیاز نیست .

دیده بانی دات کام سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 09:06 http://didebani.com

ای حسن کجایی که یادت بخیر؟

من سر جای خودم هستم . برای چی یادت بخیر براش علامت سوال گذاشتی بابای جانی؟

دیده بانی دات کام پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 10:12 http://didebani.com

سلام
سایتت با دامنه com تقریبا آماده است دارم رو قالبش کار میکنم تا جمعه تحویلت میدم فقط عکس هدرت بالای سایت چی میخوای باشه
راستی دامنت شده سالیانه 15000 تومان هزینه هاستت هم ماهیانه 3000 تومان که باید شما بعد از تحویل دادن سایت و صفحه مدیریت آن مبلغ دامنه و 6ماه هاستت به مبلغ 33000 تومان بریزی به حسابم اونم واسه تو واسه بقیه کمتر از ماهی 5000 تومان نیست به خدا.
بالاخره خرج داره دیگه منم فقیر فقرا
مرسی عزیزم

پس پالکی پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 22:36

با سلام
حسن اقا دیگر خبری از احبارهای روز نیست چه حبر شده

خبری نیست دوست عزیز فعلا باید به کارهای شما برسیم ما رو دیونه کرده

پس پالکی پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 15:46

با سلام
حسن اقا
ادرس جدید پیدا نمیشود

پیدا میشه این آدرشه www.bermekhooni.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد