خدمتگذار شما ------( برم خونی)
خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خش اندی

تیم دیده بان بازیها تعطیل شد کجا؟


اگر یادتان باشه قرار شد دومین بازی دیده بانیها شنبه 22 مرداد ساعت 22 شب مقابل تیم اسلام آباد برگزار بشه ولی در شب گذشته که  فردا دیده بان میخواست با اسلام آباد بازی کند در گیری بین تماشاچیهای روستای بنو  وروستای چاه ریگی پیش میاد در این در گیری با دخالت نیروی انتظامی و بخشدارمحترم در گیریها همان شب میخوابه. به گفته آقای محمد منفرد تمام بازیها تعطیل ودیگر بازی در کار نیست . عجب . حالا ما موندیم که چه جوابی به منفرد بدیم به بغل دستی گفتم یکی بزن توی سرم تا مغزم به کار بیوفته اون وقت میتونم جوابش بدم.  گفتم منفرد جان تو هم مثل یکی از بچه های دیده بانی هستی بازی ها رو اول قشنگ برگذار میکنی بعد خودت هم داخلش گم میشی اقای منفرد دعوای تماشاچی چه ربطی به تعطیلی بازیها داشت خودت روز اول در جلسه مگر اعلام نکرده بودی؟خوب پس چرا زیر قولت میزنی؟ بازیکنان نه فقط دیده بان همه تیمها هزینه کردند اقای منفرد درسته مدیر تربیت بدنی بخش صحرای باغ هستی میدونی چقدر تیمها خجل وشرمنده شدند از این که بازی بچه گانه شروع شد چند روز پیش گفتی بقیه تیمها بجز بنو و چاه ریگی همه به لارستان میفرستم نه اقای منفرد کسی نمیرود  اقای منفرد دیگر بازی برگذار نکن که هیچ تیمی نخواهد آمد نه الان نه هیچ وقت دیگه ما روز اول فهمیدیم با بچه ها صحبت کردیم گفتیم مجبوریم حالا منفرد ناراحت میشه ما هم کار او را ندیدیم برای اولین بار در جام رمضان در عمادده هم شرکت میکنیم هم با آقای منفرد آشنا میشویم. خوبه.( طی 2 جلسه که بنده و عباس نوشادی در عمادده برگذار شد رفتیم .قرار بود کولری برای سالن عمادده خریداری کنن وقبل از بازیها نصب کنن چند روز بعد گفت ما کولر 90میلیونی خریدیم برای سالن . خلاصه مطلب: بازیها شروع شد همین اینکه ما رفتیم داخل سالن به بچه ها گفتم من برم مغازه تخم مرغ بخرم زود میام یکی از بچه ها گفت دیونه شدی؟ گفتم نه شما عقلتون کار نمیکنه میخام توی این هوای گرم داخل سالن تخم مرغ آب پز کنم .خوب وقتی کولر نصب نباشه توی این هوای گرم اعصاب همه میریزه به هم .(بقیه باشد واسه روزهای دیگری )

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق شکور دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 19:01 http://mobarezanshieh.com

سلام حسن دستت درد نکنه نظر دادی هر چند وقت یک لار یه سری بهت می زنم تو هم بهم سر بزن وبلاگت لینک می کنم تو هم منو لینک کن با تشکر

من وظیفم رو انجام دادم .دستت درد نکنه که نظر دادی آدرس وبلاگت رو لینک کردم امید وارم که موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد