خدمتگذار شما ------( برم خونی)
خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خش اندی

نا دیده گرفتن 3 روستا


با توجه به عکس اولی همه ما متوجه شده ایم که اسمی ازدیده بان ننوشته اند همه هم ازکنار آن گذر کردیم مشکل بزرگی است همه نادیده گرفتیم و گفتیم حالا این تابلواسمی ازدیده بان باشه یا نباشه

به ما مربوط نیست خوب حالا من این کار میکنم تابلوی اول بخش عمادده نصب شده نام چندشهر

وروستا نوشتن ولی اسمی از 3 روستا نیست که این 3 روستا عکسهای آنها را گرفتم تا شما متوجه

شوید که این 3 روستا زیر خاک نبودن این تابلو را دست کم گرفتند ولی ما این را مشکل بزرگی میدانیم چرا اسم خنج نوشته بشه ولی اسمی از دیده بان - کردشیر - بند و بست  نوشته نشه؟ مگر

این 3 روستا جزء بخش صحرای باغ نیستند؟ کسی نیست جواب من را بده؟ ما که تا حالا خیری ندیدیم

نگاه ورزشگاه دیده بان که میکنیم بسمونه (شما بینندگان وبلاگ چه نظری دارید؟)

 

اضافه میکنم

بینندگان عزیزنظر دادن که این تابلو قبل از اینکه عمادده بخش بشه این تابلو هم نصب بوده شما

درست نظر دادید حالا به نظرمن این تابلو تا کی باید نادیده بگیریم خوب عمادده شد بخش چرا این تابلو

که جلو دید عموم هست درست نمیکنند مگر عمادده بخشدار نداره مگر مسئول نداره با این احوالی که ما میبینم عمادده میخواهد شهر هم بشه ما این مشکل را به شوراهای کردشیر- دیده بان هم رساندیم که قرار شده با مسئولین بخش عمادده صحبت کنند




نظرات 4 + ارسال نظر
موسانوشادی سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 13:07 http://ww.didebaniha.com

سلام حسن.
کجایی پسر ناپیداشدی.
درمورد تابلوها فکر کنم این تابلوها مربوط به قبل ازبخش شدن صحرای باغ باشه
حالا این وظیفه شورای روستاست که پیگیری کنه تا بخشداری تابلو رو عوض کنه.
دستت دردنکنه به نکته خوبی اشاره کردی

حالا من وظیفه ام را انجام دادم و اطلاع رسانی هم کردم حالا بخشدار میخواد عوض کنه یا کسی دیگه اونش به من مربوط نیست باید این تابلو درست بشه

دیده بانی دات کام سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 22:27

سلام فهمیدم مال کیه علی اعتمادی فر

ali چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 01:18

Are in tablo male ghabl az bakhsh shodan sahraye bagh hastesh.
Rasti Emaddeh Shahr hastesh na Dehestan

سلام دوست عزیز حالا این تابلو مال کی باشه مال چند سال پیش باشه بالاخره نباید دیده بان رو نادیده بگیرند باید تابلو جدید نصب کنند ۲ عمادده هنوز شهر نیست بخش شدنش هم زیادش است

ت دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 09:30

وبلاگت جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد