خدمتگذار شما ------( برم خونی)
خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خش اندی

زیبایی میدان امام حسین در دیده بان به پایان رسید


۱- سنگ فرش میدان امام حسین
۲- نصب ۳ دستگاه ورزشی
۳- نصب سطل زباله

۴- و۳ عدد نیم کت

فقط مونده 4 عدد تیرآهن اضافی که آن هم باید سریع از میدان خارج  شود

نظرات 8 + ارسال نظر
صادق شکور چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 22:12 http://mobarezanshieh.mihanblog

سلام دست شورا درد نکنه خوب کاری کرده. اما زلزله ، شاید این هشدار الهی باشه به ما مردم روستا که خیلی از احکام اسلام رو تو روستا اجرا نمی کنیم و به سادگی ازش عبور می کنیم و تعداد کسانی هم که امر به معروف و نهی از منکر می کنند بسیار کم است خدا عاقبتمان را ختم به خیر کند

دوست پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 07:47

صادق جان تهران و شهرستانهاو روستا های دیگه نمیگی. درسته همه جا به اندازه خودش وضعیت انها معلومه ولی دیده بان رو نمیدونم چی جوابت بدم

صادق پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 14:41 http://mobarezanshieh.mihanblog.com

بعضی از شهرستانها مثل تهران انسانهای بزرگ زیادی در ان زندگی می کنند فقط اسمشان بد در رفته بیا تهران ببرمت جایی که اصلا یه زن هم نمی بینی که مانتو داشته باشه همه چادری اند و بعضی شهرها اثار عذاب در اونجاها هم دیده میشه عذاب که فقط زلزله نیست من می تونم بگم که مردم روستا چه احکامی رو که اغلب گناهان بسیار بد است رو اجرا نمی کنند این رو هم اضافه کنم تعداد کمی هم هستند که اجرا می کنند و تعدادی هم هستند که دوست دارند اجرا کنند اما محیط و شرایط روستا انها را تحمل نمی کند و انها هم به گناه می افتند با تشکر

دوست پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 19:03

من مثل خودت اونقدر سعادت جایی رفتن ندارم حالا زلزله دیده بان من میگم شاید به خاطر هوای گرم بوده چون من چند روز قبل زنگ زدم گفتن هوا گرمه و زلزله میاد من هم مثل خودتم از حرفام ناراحت نشو

پس پالکی پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 23:42

با سلام
شما بفرمایید که دور میدان امام حسین چند وقت پیش یک چاله ای بزرگ بود ان ن درست کرده اند یا نه یا اینکه فقط داخل ان کار کرده اند چونکه عکس که گرفته ای مشخص نمیشود
ممنون

دور میدان امام حسین چاله ای اگر هم هست مال کنده کاری لوله آبه که با خاک پر کردن من هم به شورا . دهیار گفتم که شما کارتان با سیمان است این گودال را پر کنید ایشان هم گفتند باشه ولی هنوز گودی رو پر نکردند که دیرو دوباره گودال دیگری پیداشد

موسا نوشادی جمعه 4 آذر 1390 ساعت 22:41 http://didebaniha.com

سلام.دستشون درد نکنه اما ما ندیدیم هیچ جای دنیا وسط میدان شهر یا روستا که محل عبور و مرور وسایل نقلیه ست رو به مکان تفریحی و ورزشی تبدیل کنند. اگه هم بوده بعد از مدتی که متوجه اشتباهشون شدن او نو جمع آوری کردن.
شورا یا دهیاری می تونه یه زمین مجزا رو به مکان ورزش همگانی و تفریحی تبدیل کنه نه وسط میدان روستا که از همه طرف بوسیله خیابان احاطه شده این خودش خطر بیشتری برای مردم بخصوص کودکان داره.
ازشورا و دهیاری هر وقت کمک ورزشی خواستیم که گفتند ما پول نداریم

سلام موسی جان فکر من هم مثل فکر خودته ولی چی میشه کرد جایی دیگه نبود این دستگاه ورزشی کاری به شورا نداره کاراش دهیار کرده که هزینه اش هم به عهده خودش بوده چون نامه های که برای زیبای شهر از تهران میومد من دست دهیار میدادم مال خود دهیار بود هزینه کمی هم برده کمکهای ورزشی باید سخت پاش ایستاد با تلفن کاری درست نمیشه با کمکهای مردمی و دهیار و ... درست میشه اگر هم درست نشد باید دیده بان رو جمع کنندکه به فکر جوانان نیستند

پس پالکی شنبه 5 آذر 1390 ساعت 21:56

با سلام به شما اقای حسن فداغی
لطفا اگر که تا هنوز ان چاله پر نکرده اند چونکه واجب است که هرچه سریعتر ان چاله راپر کنند برای بار اخرهم دهیاری بگویید که ان پرکند واگر که پرنشد عکسی از ان بگیرید ودر سایت بیندازید وبه بخشداری منعکس کنید تااینکه بودجه ان را تعیین کنند وبرای تعمیرات ان اقدام شود
ممنون

حسن اعتمادی فر یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 07:49

سلام به دوست خوب خودم (پس پالکی)بنده با شورا در مورد چاله دور میدان صحبت کردم قرار شد سریع آن را پر کنن دیدگاه شما رو هم به شورا و دهیار اعلام کردم -۲- نیاز به گرفتن عکس نیست چون دیده بان مشکلات بزرگتر از این دارد که نیاز مبرم دارد اگر بخواهیم عکس بگریم باید از همه جا عکس بگیریم و در سایت انداختن دردی درمان نمیکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد