خدمتگذار شما ------( برم خونی)
خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خش اندی

دیدار فرماندار محترم لارستان از مرکز مخابرات دیده بان


مراسم افتتاحیه طرح نامبر سون(7)توسط فرماندار محترم لارستان آقای امیری بعد از مراسم افتتاحیه و بازدید از اتاق سالن دستگاه بنده به عنوان کارگزار مخابرات دیده بان ریز مشکلات ونواقصات مربوط به مخابرات وروستای دیده بان شامل: 1- دیوار کشی مخابرات 2- خطوط تلفن جهت منازل جدید الحداث شهرک 3- پیگیری مشکل کانکس صدا وسیما در دیده بان 4- مشکلات ورزشگاه دیده بان ونبود امکانات ورزشی و...را به عرض رساندیم .


باکمال تشکر و قدر دانی از فرماندار محترم لارستان و سرهنگ حسینی - ستوان دوم رحیمی - مسئول امور روستا آقای کرامت میرزانیا - بخشدار محترم صحرای باغ -و هیئت همراه


عکس از حسن اعتمادی فر

نظرات 4 + ارسال نظر
دیده بانی دات کام شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 20:12

سلام
100 بار بهت گفتم بیا تو آپلودسنتر دیده بان عکسات را آپلود کن این چه سروری که عکساتو آپلود کردی تا فردا باید صبر کرد شاید بیاید شاید...

سلام آهسته فشار خونت میره بالا بهت گفتم سرورت ارور میدات زنگ هم بهت زدم برای . من که سریع میاد بالا نمیدونم چرا تو پیله کردی اولین باره .حالا از این به بعد نوکرت هم هستم گل بابا دیگه عصبانی نشیا؟ باشه؟

صادق شکور یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 03:00 http://mobarezanshieh.mihanblog.com

سلام حسن جان دستت درد نکنه خیلی زحمت می کشی اگه وقت کردی یه سر به وبلاگ منم بزن با تشکر

چشم صادق جون ما وظیفه مون رو انجام میدیم حتما مزاحمت میشم

پس پالکی یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 14:10

با سلام به اقای حسن اعتمادی فر
از اینکه درفکر روستا هستی از شما ممنوننم
وباتشکر از دهیاری دیدهبان که خیلی زحمت میکشند ممنون

خواهش میکنم از پس پالکی عزیز که به وبلاگ ما مراجعه میکنی تا حدی که وظیفه بر عهده دارم انجام میدهم شاید به خورده دیر کرد داشته باشد ان هم کار دولتیه باید صبر کرد ولی به جان خودم تا در توانم هست دنباله رو مسائل میروم خواه مردم باور کنن یا نه گفتی مسکن جدید تلفن ندارند جلوی فرماندار رک بهش گفتم رئیس مخابرات هم بود. نظری که بهم دادی جلوی رئیس مخابرات خوندم اونم قرار شد نقشه تیر تلفن را اجرا کنن . با تشکر از پس پالکی

پس پالکی دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 00:06

با سلام من میخواهم چند عکس برایت بفرست لطفا ایمیلی برام معرفی کنید

hasandid_ban@yahoo.com این ایمیل من هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد