خدمتگذار شما ------( برم خونی)
خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خش اندی

عکسهایی از دوران جنگ شهید محمد باقر پالاهنگ

عکسهایی از دوران جنگ( شهید محمد باقر پالاهنگ) ومراسم اربعین این شهید والا مقام دیده بانی

هر چند همچو گل همه بر باد رفته اند

هرگز گمان مدار که از یاد رفته اند

اینان نه آن گل اند که گویی در این بهار

از یاد رفته اند چو بر باد رفته اند

اینان نه آهویند که گویی دریغ و حیف

در چنگ ظالمانه صیاد رفته اند

جای دریغ نیست بر ایشان که این گروه

با عزم آهنین و دل شاد رفته اند

« استاد » گفته بود که با جان و دل به پیش

اینان بنا به گفته استاد رفته اند

سرباز آهنین نبرد نهایی اند

پولاد زیست کرده و پولاد رفته اند

در راه پی گذاری کاخ جهان نو

بر جا نهاده پایه و بنیاد رفته اند

در راه آفرینش باغی پر از شکوه

بی خس و خار و آفت و اضداد رفته اند

نظرات 4 + ارسال نظر
پس پالکی جمعه 20 آبان 1390 ساعت 08:04

با سلام به شما اقای حسن فداغی
از اینکه در پخش مسائل فرهنگی توجه خوبی دارید از شما تشکر میکنیم
وبایتان ارزوی موفقیت روز افزون دارم

با سلام خدمت شما آقای -غ- فامیل شریفت اینجا جاش نیست بنده هم برای شما آرزوی موفقیت دارم . سپاس از نظر شما

دیده بانی دات کام یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 15:23

راستی حتما فایر فاکس استفاده بکن

چند ساله دارم استفاده میکنم

پس پالکی سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 22:24

با سلام به خسن فداغی
لطفا شما این همه زحمت میکشید از اخبار روز دیده بان ومنطقه هم بنویسید ممنون

چشم حتما این چند روز دنبال کارای خودم بودم بخشیدن از شما

پس پالکی سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 19:26

با سلام به حسن اقا فداغی
چرا عکسهای پالاهنگ باز نمی شود قبلا باز می شد لطفا برایم توضیع بده که چطوری باز کنم ممنونم

آپلود سنتر خرابه برات درست میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد