خدمتگذار شما ------( برم خونی)
خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خش اندی

گویش محلی دیده بان با تصاویر

  بند و چخرک< طناب و قرقره                   با لک < طاقچه                  آر بز<  الک                                                

نظرات 4 + ارسال نظر
دیده بان دوست چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 15:57

سلام
حتما قالب وبلاگت را عوض کن به هیچ دردی نمی خوره
با اینترنت 256 ربع ساعت طول می کشه تا سایتت با عکساش بیاد بالا
نه میشه کپی گرفت نه میشه درست حسابی نظر داد
هزارتا قالب موجود است با این پروانه های مزاحم

سلام بر دیده بان کهن خودمون چشم این بار هم به خاطر شما عوض میکنم ولی من این قالب رو بیشتر از همه قالبها دوست دارم ما در خدمت هستم

احمد نعمتی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 04:16

سلام حسن خوبی ؟
هر روز وبلاگت چک می کنم مطالب جالبی گذاشتی
حسن کی میایی شیراز هر وقت اومدی باهام تماس بگیر منتظرت هستم

سلام احمد جون ممنون که نظر دادی من 29اردیبهشت شیراز هستم حتما" مزاحمت میشم

دیده بان دوست یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 10:14

سلام
دستت درد نکنه از اینکه قالبت را عوض کردی

قالب قبلی هستش ممنون که نظر دادی

خالوراشد شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 12:38 http://www.khaloorashed

کجایی حسن جان که یادت به خیر؟!

همین جا سر کار چیزی شده ؟ حتما از دعوا ی من با منصور خبر داری یا تصادف من با دایی عبدالرضا درسته؟ خالو راشد راستش معنی این جمله که نوشتی نمیدونم چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد