خدمتگذار شما ------( برم خونی)
خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خدمتگذار شما ------( برم خونی)

خش اندی

شوری آب دیده بان رو ببیند


شوری آب دیده بان اینقدر زیاد شده که  موتور کولر آبی هم کم نیاورد از نمک آب

 یک نوع فشن برای آرایش خودش استفاده کرده


عکس از:  غلامرضا  اقلیما


نظرات 6 + ارسال نظر
میده چه خبر چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 16:55

سلام دوست عزیز
ممنون که به ما سر می زنین
شما رو لینک کردیم
موفق باشین

ممنون موفق باشی

دیده بان دوست پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 01:32

سلام
حال کردم خیلی باحال بود

ممنون از اینکه به ما سر زدی لطف داری

دیده بان دوست پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 14:57

سلام
من میام سر می زنم نظر می دم
تو میای سر می زنی ولی نظر نمی دی چرا؟

سلام قربونت برم شرمنده گفتم داره قالب وبلاگت عوض میکنی مزاحم نشم بعد هم خودت میدونی کارم چیه یهو از راه میرسن و....

علی شنبه 4 تیر 1390 ساعت 16:26

سلام
دیده بان و فداغ فقط با زور اب از عمادده گرفتند ،اب عمادده که خیلی وقت است شور شده .حداقل کلیه مناطقی که از سفره زیرزمینی اب عمادده بهرهبرداری می کنند به خودشان بیان و همگی برای ایجاد سد بالا دستی و شرین شدن این اب اقدام کنند.این شوری نتیجه بی فکری مسئولین وهمه مردم است.
ببینم چه کار می کنید.

هر طور میل داری فکر کن جلوی تقدیر نمیشه گرفت البته مسولین هم بی فکر هستند

زرافشان یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 11:56 http://dashtibagh.blogfa.com

زرافشان یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 11:59 http://dashtibagh.blogfa.com

با سلام خدمت شما
این آب واقعا داره برای همین بخش مشکل ساز میشه باید فکری کرد
شما را لینک کردم موفق باشید

ممنون از این که به ما سر زدی شما را لینک کردم در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد